Thursday, October 13, 2016

Lf eyza jerawat , tidact






+

Ultimamente ramai sangat2 ​​YG tanye Muke AKU Nampak chiaro jerawat dr, ap rahsianye. sesape YG kenal AKU dari mase zaman2 Bujang laaaa yang kerap bertanya annuncio Petua AP2 ker nk hilangkan jerawat. Pakai Produk ap. Ishkk3x..aku gioco di parole x RETI cam ner nk terangkan e tetibe terfikir NAK kongsikan ap YG AKU Gune sehingga jerawat kat Muke ni agak Bersih SKET berbanding Dulu. Jerawat kat Muke AKU ni iniziare teruk menyerang ketika AKU berumur 19 - 20 tahun * percaya ker x. * Hahahha forse annuncio YG percaya n forse ada yg xcaya gioco di parole coz umo AKU da nk jejak 20 tahun mase tu AKU Dalam semestre 3 ... Semakin hari jerawat AKU niyh makin teruk..klu baik pun Hanya bertahan 1 bulan jek..pastu teruk Lagi, teruk lagi n teruk Lagi ....macam2 Produk YG AKU Gune, dr St. Ives, bio equo la. sendayu Tinggi la, eumora la n segala2 MAK Nenek UBat kat Farmasi AKU Gune, dr Moden sampai la tradizionale Sume x menjadi ... ora tu AKU rase cam da xder Semangat Jek. lo stress sume ad..yer la, Muke AKU berjerawat teruk, semua org dok tegur Muke AKU YG huduh tuuu ....sampai ble Balik Kampong, pakcik AKU gioco di parole SIAP xcam aku .... Sedih tempo sgt 2 tu. huaaaa AKU sangat jeles ble TGK gegurl nk Muke impeccabile, Plaid n Licin n palizzata penting BEBAS DR SEGALA JERAWAT .... Tapi, semua tu berakhir ble AKU terbaca Satu artikel kat Dalam Surat Khabar (errr ... TAPI AKU da xigt la surat Khabar ap). Esoknye Lepas Balik keje, AKU bergegas auto ke Seremban * sanggup tu guidare DLM keadaan YG penat2, * n ditemani coinquilino AKU (Mira) gi mencari Ubicazione YG dinyatakan. Cari2 punye Carik, akhirnye Jumpe jugakkk * yeayyyy *. Dipendekan cerita, Dr tu tanye Latar belakang AKU, perkerjaan AKU, pemakanan n banyak LG a Die tanye ... pastu morire bg AKU nasihat, KLU berkaitan dengan masalah jerawat ni KENE byk2 bersabar ... Coz Bukan Semua jerawat boleh pulih DGN Cepat ... strees. jgn ... ASAS penjagaan Muke tu mesti betul & amp; JGN abaikan penjagaan ASAS Muka tu ... tu Dr ckap, kene guna Produk YG sesuai DGN Muke ... dan diikuti DGN UBat antibiotico, Krim Siang & amp; Krim malam YG dibekalkan kepada aku. Pengambilan UBat ni mesti dengan cara teratur tau, ngelat2 xley ... klu nk Cepat Baik, kene ikut peraturan ....berikut Adalah produk2 YG AKU gunekan: 1) Atibiotik - Ubat die Warna Hijau, tp AKU gioco di parole x igt laaa nome ap die. huhuhuuhuhuhuhuhu. Tp YG ni xley amik sembarangan jek..Dr akan bg berdasarkan masalah jerawat YG aquilone hadapi. ma sorry..gambo xder plak ar nk tunjuk kat Korang cam ner rupenyer. 2) gel / crema Jerawat. Haa. ni ler rupe crema & amp; gel jerawat YG AKU guna tu. TIDACT tu digunakan Hanya pada waktu Siang jek..Cara pemakainnya, selepas Cuci Muka, Baru Leh Sapu gel niyh. tra l'altro, Korang xley campur2 ni Ngan produk2 rimasto. cam AKU dulu..aku libero kan Muke AKU dr sebarang make-up. just gel bubuh ni kat jerawat2 tu e pastu bubuh sciolto in polvere Jek kat Muke, nk bg Muke AKU ni xnampak Kusam sgt la kan. sebenarnyer x bleh..tp AKU Buat jugak. TRETINON Pulak Hanya digunakan pada waktu malam Jek tau..selepas Cuci Muke, Baru La applicare la crema ni kat jerawat Korang tu..then Baru Tido. Ermmmm..but Io non sono così sicuro la samaada crema & amp; gel ni boleh didapatkan / dibeli kat farmasi2 biasa ker x. coz AKU Hanya mendapatkannya kat Klinik tu Jek. heee. 3) EPO = Sera Prim Rose. Dimakan 1 biji Jek pada setiap hari Pagi / Malam. heee..EPO ni bleh didapatkan kat Watson / tutore / Kat mane2 Farmasi gioco di parole AKU rasa annuncio Jual. tp JGN la pi cari kat Kedai UBat cina YG Jual akar kayu tu Pulak. heeeeeeee: P Selepas AKU mangamalkan Secara teratur Selama Lebih kurang 4 Bulan, Muka AKU da menunjjukkan perubahan Positif, jerawat yg memerah tu Mula berkurangan, pastu jerawat Baru gioco di parole da xder tumbuh Lagi dah. sukeeeenyer aku. heeeee. klu annuncio gioco di parole jerawat tumbuh, periodo di tempo nak jek..pastu morire akan hilang DGN Cepat. tp kena la Sapu DGN UBat gel / crema jerawat tu bg menggelakkan morire berjangkit. pas Muke AKU da Bersih dr jerawat, AKU Pakai Produk NUTOX plak. fuyoooo..best GLE ar Pakai Produk ni. Muke jd Bersih dan aspetto fresco Jek beb..n membantu mengurangkan Kesan memerah pada Muke aku niyh. ma kesannyer xsama tau ngan Sume org, pd bgantung Jenis kulit laaa. cam AKU, kulit aku serasi Ngan NUTOX niyh. heeee gioco di parole errr..serasi2 AKU Terai GAK ​​Produk rimasto. coz AKU rase cam Susah Jek nk cari Produk NUTOX ni kat Port Dickson. Skang AKU ni solo Pakai Safi Balqis yang Warna Biru tu dengan Krim Safi Chiudi Hijau tu Jek. e AKU rasa serasi Pakai Produk Safi ni n ok DGN kulit Muke aku. hhahahhahahaha. Ap gioco di parole, Bagi korang2 Yang mengalami masalah jerawat YG Serius, JGN terlalu lo stress ok. Korang patut cari Pakar kulit / Dr yang bertauliah YG boleh merawat masalah jerawat ni. Insyaallah mesti akan pulih punye. YG penting SABAR n USAHA ok! P / S. Assicurarsi pengambilan sebarang UBat-ubatan Adalah dibawah pengawasan Doktor Sahaja yeee. Pubblicato da Fiza Zafi




No comments:

Post a Comment