Thursday, October 20, 2016

Moja walka z trądzikiem detreomycyna - opinia o leku na trądzik , detreomycyna






+

Detreomycyna - opinia o leku na trądzik Byl a Moj lek pierwszy, stosowałem który na początku kuracji, w postaci plynu z innymi składnikami i zielonej zawiesiny fare nakładania na twarz. Pierwsze wrażenia byly frustrujące, wcale pomagało nie. Wysuszało okropnie Skore, un wyskakiwały pryszcze dalej. Zniechęcony efektami kuracji, przestałem stosować i leczyłem się na dalej własna Reke wraz z Matka. Co Prawda Nijak nie stosowałem się do zaleceń lekarza, bo używałem plynu raz na kilka dni, albo miejscowo na pryszcza zamiast na cala twarz. STALO się z tak powodu ekstremalnego wysuszania skóry. Jednak po kilku miesiącach cierpienia z coraz mocniejszym trądzikiem, udałem się Znow fare dermatologa gdzie dostałem antybiotyk. Mineło kilka lat kuracji, i po ponad półrocznej kuracji Tetralysalem, na utrwalenie efektów dostałem masc Duac i PLYN z detreomycyną. Stosowałem ją z Rana na twarz i plecy, un Duac na na wieczór twarz, ku mojemu zdziwieniu, odnosiło a rezultarty. Byłem pewien, że a sprawka Duaca, plecy jednak byly w świetnym stanie, mimo, że stosowałem tam tylko PLYN. Gdy skończył mi się Duac, pozostałem przy samym płynie i dostałem od dermatolog jeszcze detreomycynę w zawiesiny postaci, Obie świetnie działają i od pół roku cieszę się zadowalającym stanem Cery, nawet gdy czasami Oleje jeden czy DWA dni stosowania i poczuje już, że pod Skora rośnie SYF zastosuję pLYN, un zawiesinę wieczorem, i sul Po prostu nie rośnie już, un zaczyna się wchłaniać i Goic. Co jednak z wysuszaniem skóry? Otóż ​​po prostu z rana stosuje solidną warstwę kremu nawilżającego, un po jego wyschnięciu stosuje PLYN, można nawet 2 razy dziennie nawilżać, i problemi znika całkowicie. Tak Wiec liczy się systematyczność i stosowanie fare lekarza poleceń. O MNIE Walczę z trądzikiem od 14 Roku życia (ponad 6 lat), co Prawda najgorsze już chyba za MNA i cera twarzy jest już w Całkiem dobrym stanie, un ja nie pamietam już Kiedy ostatnio błagałem w nocy o Zdrowa Cere, ale przez te lata wiele sprawdziłem mitów i sposobów na usunięcie trądziku, które postaram się Sie przybliżyć i Ocenic ich skuteczność. Trądzik odcisnął trwałe piętno w skórze mojej twarzy, un psychice także.




No comments:

Post a Comment